Aslında yazmak isteyipte biraz geç kaldığım bir konu oldu Digitouch. Gerçekte bir çoğumuzun belkide kayıtsız kaldığı, internette gezinirken sadece yüzeysel olarak ihtiyaçlarımızı karşıladığımız ölçüde faydalanabildiğimiz bir mekan olmaktan çok işin asıl mutfak kısmında işleri idare eden bir oluşum Digitouch daha doğrusu, bilgiye ulaşmanın yanında, alışverişlerimizde veya belli bir markaya olan düşkünlüklerimizin ölçümlenmesinde firmalara yardımcı olan uluslararası bir ajans Digitouch.com.tr
Strategic E-Marketing dersinin konuğu Digitouch kurucu ortağı Yunus Güvenen Digitouch'ı kısaca tabanlı dijital pazarlama ve medya hizmetleri sunan alanında öncü uluslararası bir ajans olarak tanımlıyor.Bunun yanında, temel hizmet alanı olarak;
1 - Medya Planlama ;belirlenen iletişim hedefleri doğrultusunda şirketler için medya stratejisi belirleme, pazar araştırması gerçekleştirme, medya planı hazırlama, reklam kampanyalarının yönetimi ve optimizasyonu
2 - Adwords; Google'ın ana gelir kaynağı olan reklam teknolojisidir. AdWords ile Google arama sonuçları sayfalarında ve Google içerik ağında tıklama-başı-maliyet (CPC) ile reklam satın alınabilir
3 - Adserving ; İnternet sitelerine reklam yerleştirme teknolosi ve hizmeti
4 - Mobil Reklamcılık; markaların müşterilerine veya potansiyel müşterilerine CRM, reklam ve promosyon için doğrudan pazarlama mesajlarını, farklı kurgular ve uygulamalar ile cep telefonuna iletmesi.
5 - Ortaklık Programları; Öncelikli olarak E-ticaret siteleri tarafından kullanılan internet üzerinden pazarlama ve satış metodudur.
Bunun yanında, Digitouch "Adword Qualified Company-google", "iab.turkey", "nielsen online" ve "Comscore" gibi ödül ve sertifikalarına sahiptir.
Dijital reklam ve pazarlama alanının 28 milyar doları aşan bir pazar olduğunu belirten Yunus Güvenen, performans odaklı display yönetim metodolojisi, yayıncılarla alternatif iş modelleri oluşturabilme ve rakip analizi gibi çok daha stratejik öneme satip iş planları konusunda hizmet verdiklerini açıkladı.
Uzun lafın kısası internette verilen reklamların boyutlarında(banner) da dahi yapılan çok küçük boyut ayarlama işlemlerinin yayıncı firmaya müşteri olarak geri dönmesi çok enteresan, benimse her gördüğüm reklamı önemsemeden kapatmam daha bir enteresan olsa gerek :)...
Etiketler
- bakır (1)
- pirinç (1)
- SNC dış ticaret (1)
- yeminli tercüme (1)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder